Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, July 28, 2021

Books, Fruits, Yuko Nagayama Online Course

I chose the favourite Japanese #picturebook and the #reference #book of #Japanese old #houses for the #assignment to Yuko Nagayama’s #online #workshop . So much enjoyed studying Chihiro Iwasaki’s so sensitive #washes and simple, yet very skilled line #drawing , and the #landscapes . Very challenging. The #homework gives us, learners a great joy in the lockdown. Thank you, Yuko. #ひさの星 #作斎藤隆介 #絵岩崎ちひろ #民家と町並 #名宝日本の美術 です. 私の大好きな絵本でいつも泣いてしまします. 絵は 色, ボカシ, composition どれをとってもすばらしく シンプルにかかれた線は必要最低限のものだけです. つまり, 優れた デッサン力 を有弁に語ります. 今回 #政吉 を勉強しました. この子の表情がむだなく僅の筆, 色さばきで実に巧に捉えられているのを感嘆しながら学びました. #白川郷 は楽しんでかきました. 私はちひろ, 星野富弘, 安野光雅さんの大ファンで日本をリサーチで作家リビーと訪れた際も神田で彼等の本をありったけ買いあさり, Sydneyへ郵送していました. 後, 嬉いのは A2 (59.4 x 42 cm) に かいていることです. 今こちらは, covid大変が厳しい状きょうです. 先生, みなさん, ありがとう!! このworkshopはわたしの 支えと よろこびです.#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子本 #secondhand #vintage #books #fruits #grapes #watercolour #pencildrawing #boy #a2 #covid #outbreak #sydney #australia



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment