Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Friday, October 15, 2021

Para Art Tokyo Exhibition, People with Disabilities

2021 ParaArt Tokyo the 87th #International #Art #Exhibition for people with disabilities. “Talents Go Beyond Borders” run by #Japan #Charity . Enjoy all the finalists work!
https://virtualgallery.paraart.jp/2021/gallery/?page159
My entered work, “Departure to the future.” #Dandelion #seeds invite to departure where #dreams and #hopes are. My favourite quote, “Art is not what you see, but what you make others see,” – Edgar Degas. I’ll keep up a good job awaiting me in a big horizon!

本当に ありがとうございます. 入選していて 私もすごく嬉しいです 励みになります!! 素晴らしい作品ですねすごく感動しますし涙が出ます. みんな頑張ったんだと思います.
私の入選作品, “未来への旅立ち,”です. たんぽぽの種はまるで出発に 誘うようです. そこには夢と希望があります. それと, 私の好きな言葉で, エドガー.ドガがいいました, “あなたは 見えるものを描く/造形するのではなく,あなたが他の人に 見えるようになるのを描く/造形するのだ,”と. 大きな水平線に 私を待っている仕事に頑張ります! もっと多くの人が参加すればと思いますし私の身近な所で会う 身体障害者の人たちにはぜひこの 展覧会に参加するように呼びかけています. 4週間前 体のバランスが悪いので 前へ転んで鎖骨を骨折してしまいました. 完治までにもう2 or 3週間かかります. 今も痛むのでここで 筆を 止めます. Japan Charity, 心から 感謝しております. お体を大切に 無事でいてください. そして元気でお過ごしください.



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment