Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, June 17, 2023

Gladioluses and Apples Hanging on the wall

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子壁 #a3 #gladiolus #apples hanging on the #wall Enjoyed interesting subjects and a fascinating point of view. I'll explore #stilllife ! 興味深い subjects でしたので 楽しみました. 今回 たくさん 私は ぼかして とりわけ, outlines をあんまり強くはっきりしないようにしてまとめたつもりです.一方, "距離感" in the subjects は とても 意識していました. =どっちが 前, 後, 中間? 何を書こうかと楽しみにしております. ゆうこ先生 スタッフの皆さんありがとうございました. A3 (42 x 29.7 cm) #online #workshop #flowers #watercolour #pencildrawing #sydney #australia



Share/Bookmark

2 comments:

  1. Replies
    1. Sweet, Blaga!! I'll explore sitll life as well as portraits. Thank you!! Kind regards, Sadami

      Delete