Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, December 16, 2023

Breakfast : Sunny side ups, Bread

#sadamikonchi ##nカルオンライン永山裕子パン1223 So much enjoyed #stilllife #breakfast #sunnysideupegg #bread. Always aware of the harmony and the contrast of colours. Especially, shadows are a crucial compositional element. #sydney #australia #watercolour #pencildrawing #a2 (59.4 x 42 cm)

興味深い サブジェクトをありがとうございます! 私は #目玉焼き に 一番 燃えました. 手前の わった #生卵 には ごめんなさい😂 #フライパン は 私んちのです. #卵の殻 は 写真が分かりにくかったので 納得が行きませんでしたが 復活戦 があるなら 実物を 見て にします. いつも 全体の色のハーモニーとコントラスト が 意識に あります. Technically, 先生から 学んだことで 私の 金科玉条 になったのは 隣の色は響き合うという ことです. これからも頑張ります!




Share/Bookmark

2 comments:

  1. A wonderful watercolor! Makes me hungry too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, sweet Blaga, thank u! Ahahaha, yeah, come and have a meal together?! Cheers, wink, wink, Sadami

      Delete