Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, January 31, 2024

Special Thanks to Medical Workers

#sadamikonchi A #nurse is inserting a #needle into my arm. I always appreciate medical workers' great job behind scenes. My quick sketch amazed the nurse and her team. We chatted over it. Laughter and smiles were flourished in the room. It's my little thanks to such hard workers. Chose the softened colours. Attempted to make her in the light. #hospital #watercolour #pencildrawing #sydney #australia

これは #看護師 さんが私の腕に #針 を 今まさに差し込んでいるところです. いつも 心から #医療関係者 #縁の下の力持ち の方たちに 感謝しております. この 素早い #スケッチ に 看護師さんとチームは 感心 ,とても喜んでくれました. 笑いと 笑顔が 部屋の中に溢れて この絵のことについて しばし おしゃべりしていました. こういう 影の 黙々と働く方達 への 私のほんの少しの 感謝の印です. 優しい色と 彼女が 光の中に いるようにと 頑張りました. 私は人を書いている時が一番幸せです. #水彩画 #水彩 



Share/Bookmark

2 comments:

  1. Wonderful portrait, Sadami. I feel the care with which she works. You're so good at that!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Blaga, thank u so much! I love capturing the inner world of a model with thanks. Cheers, Sadami

      Delete