Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, June 20, 2021

Hydrangeas, Sky, Yuko Nagayama Online Course

Yuko Nagayama’s watercolour workshop was full of fun! We enjoyed new techniques and the interesting subjects : hydrangeas, sky and light. An outcome is a very soft touch. I'll apply it to my future work a lot. すごく 楽しかったです. 時間内に Japanese typing できなくて, しつもん できません でした. えんぴつ したがき が "scratches"に なって あじさい, あとが のこりました. ミゾに なって 線に なりました. ちょっと それだけがunhappyでした. 今, 先生から 私達に お返事きました. 「本来は乾いた紙に普段通り、下描きをします」ナットク! それに, かき直しが かなりきくので, 私の如き未熟者には, 救いの #技法 デス. 偶然ですが, 私のRussia 出身の ともだち が この ぎ法で workshopsしています. ゆっくりかいてみます. ありがとうございます. こんなに 親切な講座がどこに あるでしょう? もう, 感謝感激で 一杯です. どうぞ, Yuko, ご自分の private lifeとしごと, 優先してくださいね. Please take care.

Here, the sky, light, the reflection on the sea. I added a ship from my imagination. Very busy to finish up two or three images in the class. My dear artist friend from Russia uses this technique to capture #light #reflection #landscape #online #watercolour #workshop #nカルオンライン永山裕子紫陽花 New #techniques and interesting #skills.


Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment