Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, August 16, 2021

The work in Palliative Care Art Prize

#sadamikonchi The work, "The Survivor" is accepted in Palliative Care Art Prize 2021. A gentleman was having a #chemotherapy . Any life in whatever conditions will face death, consequently. Thus, mayflies and we’re the same. A long life is often valued. But if time is limited, at least, the quality of life should be respected as much as possible. A human #dignity needs to be sought for in any contexts. I heartily hope the patient who allowed my #sketch would have enjoyed his life fully. 
私の 水彩画 ぬいた #終末医療 #アート #competitionに入りました. この方は #ガン #化学療法 をしていましたが, 心よく私に #スケッチ させてくださいました. どんな # # を迎えます. それ故  #はかない命 のかげろうも,私達も, 何らかわりありません. 限られた時間ならば, せめて, , #人生の質 こそが できる 限り尊重されるべきです. 人間としての #尊厳 がいかな状きょうでも 問われ, 探しもとめられるべきです. あのおじさんが精一杯人生を 楽しまれ生たことを心より願います. #watercolour #pencildrawing #水彩画 #水彩 #鉛筆 #かんじゃ ##palliativecare #medicaltreatment #cancer #survivor #humanrights #hospital



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment