Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, November 21, 2021

Men's Boots Yuko Nagayama Online Course

I so much enjoyed this subject, the #men’s #boots (A3, 42 x 29.7cm) in Yuko Nagayama Online Workshop. I have got the disability in the leg and used the boots for a while to support the leg that was out of control. Always shoes remind us our lives and memories. I’ll enjoy walking and life! Steadily on the mend at the 7th week from the clavicle fracture. Hopefully I will enjoy swimming soon! Thank u for big cheers, Friends!! 私は男性用のブーツ, 履き古した靴, 日常のものが大好きなので今回はグラファイトで バシバシと力強く 楽しんで描きました. 永山裕子先生の絵に対する考えは すごく参考になりますし 勉強になりますし面白いです. 基礎をしっかりと 積んだからこそ いろんな状況に 柔軟に 対応できるのを感じます. Btw, #絵葉書#オーストラリア の田舎町です. 私は 片足が不自由になりphysiotherapistの アドバイスでboots使いましたので men’s #ブーツ には思い入れがあります. ブーツはしっかりと私の自由の効かない 足を支えるので しばらく今日のsubjectような色気ない ブーツ を履いておりました. 今は膝から下を支える器具を #shoes に入れて足によく合う軽いスポーツシューズを 履いているの. ブーツにはさようならしましたが今でも bootsは持っていて今回私の モデルになってもらおうと思います. 骨折から7週目で まだ泳ぐことはお預けですが順調に回復しております. 良いメディカルチーム, you, すばらしい 皆さんに囲まれて私は幸せ者だと思います. ありがとうね頑張って描くからね .それともう少ししたら 海に泳ぎに行きます!! #sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子靴 #online #workshop #watercolour #graphitedrawing #a3 #covid #sydney #australia #靴 #えはがき #落葉


Share/Bookmark

2 comments:

  1. I have the feeling that these boots are alive and telling a story :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u, sweet Blaga. Great "guys" that had supported my legs to walk. Cheers, Sadami

      Delete