Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, November 28, 2021

The Vintage Typewriter

I saw the #vintage #typewriter in a #secondhand #shop on the way to a beach. Very #charming and #stylish to me. I thought of people in #publishing industry and a #history . 海に行く途中 昔の #タイプライター#中古品店 で見つけました 私の目にはなかなか #魅力的 で格好良かったです もちろん私は #出版界 の人々のことを思いました 果たしていく人の方が こんなタイプライターを 使うかしら これも 今は #昔 となりけりですね #sadamikonchi #watercolour #sketch #stilllife #development #mechanics #technology #dizitalization



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment