Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, December 5, 2021

My boots, a cricket ball and apricots

My assignment “My boots, a cricket ball and apricots,” to Yuko Nagayama online workshop. These boots helped me when the leg got paralysed. To keep up rehab is not easy. A podiatrist praises my daily hard work, encouraging, “Never give up!” A tiny one step, but I believe that calculated small everyday steps will make a huge difference in years. I always walk the present, not the past and step into the future strongly in a positive way.

私の提出した自由課題. “私の #ブーツ #クリケットボール そして #杏,” です. 初夏なので果物は杏を転がしました. A2 (59.4 x 42 cm)大きくのびのびかき,色を 楽しみました. 靴の texture を出すのに 紙の上で遊びまくりました. Eg. dry brush,クレヨン etc. シロツメクサは, ハタと 困って, 珍しくmasking liquidも使いました. こちらでは クリケットは日本の野球みたいに人気があります. 片足が全て麻痺した時に これらのブーツは ささえました. リハビリを 毎日続けていくというのはなかなか難しいです. 専門家が言います."あなたは本当に例外. 例外くらい頑張る人なんだよ. 絶対に諦めないでね. 諦めたら そこまでしかお話は続かないんだよ.” 一生懸命 私がやっているのをとても褒めています. たった一歩でもいい 今より 余計に歩こうと考え 実行します. その小さな一歩一歩の積み重ねが何年もたった時にはすごい差をつけると信じています. 絶対にくじけない. 皆, 先生, 励ましてくれて ありがとう!私は いつも “今” を歩きます, “過去” ではありません. そして “未来”に向かって力強く前向きに歩いて行きます. P.S.私は鎖骨骨折を完全に治してから たくさん泳ぎたいです. 優しいGPが心配して まだ,ご法度にしました. #sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子靴 #online #workshop #watercolour #graphitedrawing #A2 #sydney #australia

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment