Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, December 19, 2021

Monotone Yuko Nagayama Online Course

#monotone painting. Our task try in Yuko Nagayama #online #workshop . Very sophisticated and classical technique. An #opaque #white was the first experience in my life! So interesting. It can be erased on a pastel paper. I’ll use it in my picture book illustration. Whoohoo!! The great course has enriched my skills. Thank you, Yuko! Our assignment is no restriction in subjects. Let’s have fun!

ほとんどは 同時にクラスの中で描きました. とても楽しかったです. でも 注意深くバリュー,を 点検し始めます #value study すると 先生からの Notice が. ああ, なるほどと思いもっと #白 を描き込もうと とりわけバラとジャーをよく描き込みました. #花びら#水差し の 照りと照り返しを頑張りました. とてもエキサイティングだったのは 生まれて初めて #不透明の白 を使ってこんなに描いたので消せることを知りませんでした. 何て面白いの!! そうか, Michelangeloと同じやり方なんて,急にやんごとない 気分になりました. 主題そのものは私は 大きく描きました. A3 42x 29.7 cm 紙でたくさん勉強しようと思ったからです (*セコくて すいません. 紙, 高かったから) 実際の作品はもう少しスペース開けます. 沢山学べて嬉しいです. アーティストとして成長したいです!! 本当にありがとうございます.

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment