Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Thursday, December 9, 2021

Libby & Sadami presentation @ CBCA Blue Mountains

Thank you, Margaret Hamilton and Libby Hathorn, CBCA Blue Mountains branch, for inviting me to the dinner. Libby’s fantastic presentation made us “Oh! Wow!” and giggle! So kind Libby asked me to demonstrate together our picture book, “We Children and the Narrow Road to the Deep North”. Sweet Margaret signed her picture book to me! We enjoyed the evening so much. I appreciated the hard work of CBCA key persons a behind scene.

P.S. The entry, “escargot” was delicious! According to a restaurant chef’s wife, they were from their farm or a garden. A lady told, “Basically, garlic and butter.” Ehm, true. I ate up all the dishes so beautiful like polishing that pleased the wife so much, “Lucky, we don’t need to wash plates!”

ありがとう, Margaret Hamilton, Libby Hathorn, #オーストラリア #児童書評議会 #BlueMountains #支部 , #ディナー へ招待してくれて!! 私の如きでも 末席に加えさせて頂けて本当に光栄です. Libbyの素晴らしい お話はみんなを沸かせ,笑わせました. Libbyと私の芭蕉の絵本 ついても一緒に紹介デモンストレーションしました. 優しいマーガレットは 私が持っていた彼女の絵本に サインしてくださいました. 素晴らしい 夜でした. 山の中ですので霧が出てとってもロマンチックだったですよ. いつもオーストラリア児童書評議会の 陰で働く皆さんに心から感謝します. すごく嬉しいです. 頑張ります! 
追伸. 晩餐会で食べた エントリーのエスカルゴは美味しかった😋 庭にいるのだそうです🤭🤣🤪😅 某女史 がのたまうには "要するに,にんにくとバターの味よ"って. ふむ確かに😳. 私が綺麗サッパリ, それこそ お皿なめるように食べるので レストランのシェフの 奥様は"良かったわ, 皿洗う手間省けてって," 優しくおっしゃってくださいました😜😘
#sadamikonchi #picturebook #illustration #cbca #bluemountains #dinner #sydney #australia








Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment