Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, January 19, 2022

Tulips in a Can, Yuko Nagayama Online Course

The #tulips in a #coffee #can . Yuko Nagayama #online #workshop on shadows and space in subjects. She respects our individuality and encourages to create uniqueness most, weaving rich historical episodes such as tulip #mania #tulpenmanie . What lucky students we are to have such a caring and wonderful lecture, Yuko! Thank u very much!! #sadamikonchi #pencildrawing #composition #valuestudy #spring #stilllife #watercolour #sydney #australia #a2

主題の中での 影, スペース, 空間の扱い方を私は学びました. みんなどのチューリップが前で後ろで横なのか 3D感じてくれるかしら? 最初は先生と同じく描いていたのですが, 興味がなくなって花, 背景の部分を変えて自分らしさを出しました. 焦点のチューリップは前に出てきて欲しいので 色を変えて目立たせました. 布とコーヒー瓶には距離感が欲しいので もう一本添え, それは後ろ右に置きました. 一度でいいから先生みたいにポタポタと落とすのをやってみたくて今回は 絵の具ポタポタ楽しみました. すごく勉強になりました. #静物画 も風景画とも全く同じで フロント, バック, ミドルがあるということを私は改めて分かって楽しみました. 私の人物や風景に生かそうと思っています. 余談ですがチューリップってすごく絵を描くのに 形のバランス取るのが難しいと痛感!! で, いつも先生がするみたいに花の構造調べて 写真をよ-く覗いて穴あくほど覗いてそれからこの作品を作りました.ありがとうございます. #nカルオンライン永山裕子布 #透明水彩画 #透明水彩 #水彩画 #花の水彩画



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment