Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, June 11, 2022

Flowers & Landscapes, Yuko Nagayama Online Course

My assignment to Yuko Nagayama online workshop.  #nカルオンライン永山裕子花と風景  #nカルオンライン永山裕子花と風景講評 Hi, Friends, keep warm in this winter. To you this image with the poem, "Bee! I'm expecting you!" Emily Dickinson. Bee!I'm expecting you! / Was saying Yesterday / To Somebody you know / That you were due-- / The Frogs got Home last Week -- / Are settled, and at work-- / Birds, mostly back-- / The Clover warm and thick-- / You'll get my letter by The seventeenth; Reply Or better, be with me--/ Yours Fly 🤓 wonder if Fly could get Bee's answer😘? #色 #水 #塩 で思いきり楽しく遊びました #a3 公園の #クローバー と #ミツバチ ちゃんが私の主役です. 行きたいところは かつてスケッチグループで行ったところで昔ながらのお家. 私の絵では #距離感 が問題 #前景 #中景 #背景 と意識しました. あと #花 を #パノラマ に広げる. また私の場合は #低い視点 例えば 子供が腹ばいになってミツバチを見つめている #マクロの世界 を書きたいと思いました. 背景の家は目の焦点ではありません. 純朴でありふれた #野草 が大好きです. 皆さんお気づきでしょうか クローバーはちょっぴりピンクのところが あります. #マメ科 の #植物 ですので小さなスイトピーの集まりのようです. そのピンク色は可愛い田舎娘の精一杯の隠れた オシャレを見つけたようで愛おしくなりました. 追伸:風邪気味をおして木枯らしが吹きすさぶ中 クローバーを探しに出かけたのは 大変でした. 芝刈りをお役所でやってるしもうダメかなと諦めかけた時 二つ目の大きな公園のほんのちょっぴりの片隅にまるでクローバーさんが私を待ってたみたいに ちょこっとありました 思わず 私から歓声が上がりおうちに一緒に帰ってきました 🎉💖😊#sadamikonchi #landscape #washes #angle #macro #watercolour #sydney #australia #pencildrawing #nカルオンライン永山裕子花と風景  #nカルオンライン永山裕子花と風景講評





Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment