Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, September 5, 2022

Bella Vista Farm, Sheep

Played with baa, baa, sheep in the farm. A lady in a historical costume demonstrated spinning wool. Thank u, #volunteers for hard work! (*The original sketch was created in another Heritage Festival). #農場 の中で 頑張って下さってたのは #ボランティア の 人達でした こんな #歴史遺産 #コスチューム をつけて 糸紡ぎをして見せてくれてた 方もいらっしゃいました 私はそれぞれの方に 丁寧にお礼を述べ頭をふかぶかと下げました.

🐏ひつじさん達🐑と お近づきになれました 日本の 擬態語 と違い英語では羊さんはバアアと なきます😜😙😘 案外 見かけは どっしりですが ウールを切ったら中は細いのかしらね🤔😂

The study of #Coach #House in Bella Vista #farm . Quite interesting to look around #sheds and examined the structures. これは屋外で #荷車 その他を しまっておくところです 私はこういうひなびた 家畜を入れておく #小屋 などがすごく面白くて 一つ一つ見て回っては 隅から隅まで見, 写真を撮りました 大きな 家屋の 作りが面白いのと 自然の光が外から差し込んでくるのが美しく 楽しく時間を過ごしました#sadamikonchi #carriage #storeo #outbuildings #sketch #watercolour #sydney #australia



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment