Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Thursday, September 8, 2022

Sheep in Bella Vista Farm

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子風景 Lovely to meet #sheep in a #farm . Accidental #beauty is the virtue of modern #watercolour painting, I believe and quest for💖😄🤓! おとなしい下地 だったはずがド派手な結果と相成りました😜 私の賑やかな性格でしょうか?! 羊さんの部分は下地に偶然できた にじみを利用しました. 先生のおかげで #風景画 を楽しみ始めました!! また 近世水彩の表現の美しさは "計算された偶然" にあると私は信じ それを希求したいです. さりげなく見えて実はその背後には artists の 何十年という鍛錬 そして微妙な熟練した 水の操りがあります🤓 ゆうこ先生の作品は 私の求める水彩の美の典型です👏💖 こんな素晴らしい先生と また 心優しい オンラインコース仲間と 学べて 幸せだと本当に感じております😘😆💖 #pencildrawing #a3 #museums #farmparks #history #gumtrees #eucalyptus #sydney #australia





Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment