Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, December 19, 2022

Create Texture : Yuko Online Watercolour

#sadamikonchi Enjoyed the study of how to create #texture from the #rabbit and #autumn #fruits Very exciting and fun!! Spent more time to finish up the background. Great fun to see the #texture coming up. Very exciting and thrilling. #study #glassbottle #dispenser #a3 

私は 初めてこの描き方を知りました 楽しかったし感動します Textureを出したくて ゆっくりと 時間をかけて 
#background と #subject がどう 響き合うのか 遊んでみました. 楽しかったし面白くかけました 嬉しいです #sydney #australia #水彩画 #nカルオンライン永山裕子かりん 

#sadamikonchi #watercolour この描き方は長年, 私が知りたかったので, もう, 舞上るくらい, シアワセです😍. どんどん冒険してみます!! 追伸 私の コンピューターのマウスパッドがあのデューラーの名作なの. もう一つ嬉しいでのは #A2 (59.4 x 42 cm) に書きました A4 (29.7 x 21 cm) がちっちゃくて少なくとも A3 (42 x 29.7 cm) に書きたいといつも思います どんどん大きな紙に書いていきます😍 みんな, ありがとうね!! #sydney #australia #水彩画 #online #workshop #nカルオンライン永山裕子かりん



Share/Bookmark

2 comments:

  1. Sadami - so lovely. The texture really is outstanding and of course I love your bunny. Hope you have a Merry Christmas and best wishes for the coming New Year. Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You, too, Merry Christmas, Happy New Year!! Thank you very much. Enjoy your festive season and sharing your beautiful faith! ((Hugs!)) smile, Sadami

      Delete