Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, December 28, 2022

Positive Attitude 2

#Life isn't about waiting for the #storm to pass. It's about learning to #dance in the #rain ." A lady gave me the bookmark at a hospice office visited by chance. The quote has become my #motto . #directpainting 偶然訪れた ホスピスの 事務所でこの素敵な しおりを頂きました. 感動して #絵 を作りました. 私訳です. "生きるってさ #嵐 が通り過ぎるのをおどおどメソメソ待ってるもんじゃないのよね #土砂降り の #雨 の中で #ダンス を練習するってものなのよ." 友達のみんなそこで見ててね. 私が転びながら泥だらけになっても明るくを笑って踊るのを💖🤓! #sadamikonchi #umbrella #dancing #positive #attitude #optimism #watercolour #washes #life #hope #forwardlooking #life #直接描き



Share/Bookmark

2 comments:

  1. Love this Sadami. Beautiful painting as well as quote. Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u very much, sweet Debbie! I'd like to live like this quote. Wish u the happy and safe festive season!! ((Hugs)), Love and smile, Sadami

      Delete