Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, April 16, 2023

Backlit Subjects Yuko Online Course

#nカルオンライン永山裕子逆光 We enjoyed painting a #backlit subject or #stilllife #flowers #eggs #plate. Yuko's explanations on colour use are lovely. Being #spontaneous is my favourite way by #soft #edges#a2 (59.4 x 42 cm) #逆光 の #サブジェクト を楽しみました #ガラス の #器 だったので ちょい構えましたが とても楽しんだので癖になりそうです😍 私も "spontaneous" という言葉がとても好きで 人物については そのスタイルでやってきているので #静物画 に 行かせるよう 頑張ります! 私の表現ですと まだ 楷書体 のままで 草書体になっていない部分が あるのだと思います 今回は soft edges に なるよ 心がけました 大きな A2 書いているので 気持ちの上でのびのびしているので嬉しかったです #online #watercolour #course #sydney #australia #pencildrawing



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment