Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, April 2, 2023

Friendly Promoter

#sadamikonchi A #promoter with #dreadlocks at #Parramatta #station. Last Sat, train lines were on mend! Bus was not time efficient. Rain got heavy. Instead of attending a sketch meeting, I sketched the #friendly #man. We enjoyed a chat. Thank u! #ドレッドヘアー の #プロモーター さんは とても #フレンドリー な方でした. 土曜日に #アーバンスケッチャー の ミーティングに 加わろうとして駅に行くと 列車の線路を 修理しているために 私は 駅で立ち往生してしまいました. バスはもっと 時間がかかるので その場にいた #お兄さん を #スケッチ させていただきました. おしゃべりを楽しんで 人生や仕事について 語り合いました. #モデル になってくれて ありがとうね #sadamikonchi #watercolour #usksydney #urbansketchers #urbansketching #urbansketch #pencil #sydney #australia #水彩画 #透明水彩



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment