Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, August 28, 2023

Wild Violets

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子裏水講評 こちらに 講評 いただけましたら幸いです. My fav #purple #wild #violets that remind me of a girl standing at a wall at party. Love her beauty, humbly and modestly living in busy society. Also, let's enjoy the beauty in spontaneity🤓💖🎉 That's the beauty of watercolour painting, I believe. #stilllife #flowers #sydney #australia 濡らして書く 書き方が 大好きで よく楽しみます. ゆっくり にじみ ぼかし が 好きなように楽しめるのと 敗者復活戦 がある この書き方に出会った時 私は自分の 水彩画人生が 変わりました. 私の考えでは "作り すぎないこと" = 水彩の持つ 偶然の 美しさ, しかし これは "計算された 偶然" なのを 経験から学んで 知っています. Btw, けなげに少しうつむき加減に咲いている 野草のすみれは 幼い頃から 大好きな花で 賑やかなパーティーで 壁の花になっている 可愛い女の子を彷彿とさせます. 頑張れ!! 私は絶対に見てるからね といつも すみれ (& その他 野草) には 声援を送っているの と 話しかけております. 友人が先日 鉢植えで プレゼントしてくれて, 今ちょうど 咲き始めて 毎日楽しんでいます. こっそり いく株か アパートの 庭にもおろしてやりましたので密かに 広がれ~! と 毎日楽しみにしています. #nカルオンライン永山裕子裏水



Share/Bookmark

2 comments:

  1. Ah yes Sadami...violets are a lovely flower to paint. Enjoy your spring weather friend...we will be enjoying our autumn here. Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, sweet Debbie, thank u so much! Yes, our weather is opposite. Enjoy your beautiful autumn!! ((Hugs)), smile, xx Sadami

      Delete