Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, November 18, 2023

Still Life Japanese New Year feeling

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子カット野菜1125 This #stilllife directly implies a New Year image in a Japanese style. 
Great fun. Chose warm, soft and cheerful colours. #a2 #stilllife #plate #persimmons #lotusroot Much like the review of what we've learned for years. I'd like to grow more in this online course. #watercolourとても 楽しみ 学びます. #静物画 は全くの無知でこのコースで 初めて 書き始めました! 先生のおかげでここまで成長しこれからも もっと アーティストとして成長したいです. 技術的には大きい 刷毛 をいつも使い, 私にとっては全くの 新しい色 オペラを使い始めました (今回も使いました). 大きいサイズの 紙で にじみと ぼかしを どんどんやり 色で遊び始めました. 本当に Yuko先生, スタッフの皆さん, このコースの 私の 友達たちに 心から 感謝しております💖🤓 #皿 #レンコン #バラの実 #柿の実




Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment