Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, November 27, 2023

The Violinist in St Cecilia Concert

#sadamikonchi Enjoyed St Cecilia festival @ St Kevin Church ; #classic to pop #music performed by great local #musicians. My live #portrait of a #violinist amazed the #orchestra and the audiences. Thank u for these artists who will bring us joy and happiness at a grass roots level. Their enthusiasm to music drives me to get on spot on work😍! Later, I knew, this lady is the daughter of the director of Kevin orchestra 😱🤓😘! P.S. Each instrument is equal or more than a car's price😱😂🎉 Look forward to next March💖 #violin #stringinstrument #sydney #australia

地方の小さな教会で クラシックから ポップミュージック まで 集めた #コンサート を楽しみました. 私のこの #バイオリニスト の その場で 仕上げた #肖像画 は #オーケストラ の人を含め みんなを沸かせました. 私は #弦楽器 #演奏者 を #スケッチ するのが大好きで 飽かずやっています💖 後で偶然知ったのですが このバイオリニストの方は 実はこのオーケストラの 要となって活躍している 女性の娘さんでした, wow! こういう名もない アーティストに私は心から感謝を捧げます. 彼らが その道が好きで好きでたまらなくってやっているのに 共感し それが私の モチベーションになって 肖像画を 書かせます. P.S. 皆さんの持っている楽器は 車1台は軽く買える 値段のものです😱😂🎉💕
#watercolour #pencildrawing

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment