Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, October 20, 2024

Cosmos or a Little Universe

#sadamikonchi #cosmos A little #universe Enjoyed so much. Felt very comfy with primary colours only because I'm the limited palette artist. #a3 42x29.7cm #nカルオンライン永山裕子三原色1031 #stilllife #watercolour #pencildrawing #sydney #australia

コスモス "小さな宇宙". 私のタイトルは英語のかけ言葉です. もともと 私は たくさん 色を使わないので この書き方は とても 気持ちよく 楽しめました. マスキングリキッドは 使えないので 自称 "石器時代の女" です. 持っておりません. 大学時代に 足が麻痺した時 気分転換に 一つだけ 絵本 挿絵のコースに出席しました. 大学講師はプロの方方でしたが 私のパレットを見て "色は たくさん 持ってないのね," と言ったのをよく覚えています. Btw, 経済的よ🤣🥰💖!



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment