Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Tuesday, March 8, 2022

Wrapped Subjects Yuko Nagayama Online Course

Enjoyed the covered subjects, sheets, easel in a #night #studio. A free task submitted to Yuko Nagayama Online Course. My process and idea development is, too, below. The silence gently cloaks a poor artist completely soaked in dream is working on her paintings for the future.


😆💖 自然光ではなくスタジオの中の上からの光のアングルを使いました. アイデア 試行錯誤 のプロセスは そこに出しました 灰緑でまとめた方が良かったかとも思いましたが課題の時に三原色と補色を使ったグレーを勉強しました. 灰緑でまとめた方が良かったかとも思いましたが復習と実験を兼ね少し遊んでみようと結局はもう少し赤と黄色を入れました. ありがとうございます先生クラスのみんな.

静物画の中で自分の色を保ったパレットを私は作りたいと切に願っております. 夜の帳がおり しーんとした町. にゃんこもドブネズミ
🐀ももうねんね😪でも夢だけはリッチな貧乏画家が明日に向かってコツコツとしかし 嬉々として筆を走らせます. きっとそこから無我夢中って出たんじゃないかしらと密かに思っています🤓 #sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子白布 #水彩画 #水彩 #pencildrawing #composition #value #stilllife #sydney #australia


Share/Bookmark

2 comments:

  1. How interesting. Thanks for sharing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, Blaga, you can try it at home! Quite interesting to see yourself or your own inner world will emerge in the created subjects. Go for it. Have fun! Cheers, wink, wink, Sadami

      Delete