Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, November 9, 2022

SCBWI SA Professional Day, Great Outcome!

SA Professional Day, the SCBWI blog post beautifully and well written by Alys Jackson!
#sadamikonchi My #presentation on #art #journey amused, amazed the audience. I've overcome the #disability as "this #ability " and achieved many national and international prizes and the #maygibbs #fellowship . Audience often laughed and giggled

! これが私の #プレゼン です 後ろに見えているのは 現在取り組んでいる絵本の #storyboard です. #障害者 となったことがきっかけで #arts の 世界, #出版会 にも入り 障害を克服し 様々な 国際, 国内 の賞を取り今回は May Gibbs フェローまで いただき 今 #アデレード にきている話を しました. たくさん ユーモアを交えて話したので 観客はよく笑いましたし楽しみました ! ほとんど時々は漫才でした?! #publishingindustry #adelaide #southaustralia
The photo is my presentation and the portraits on Helen Chamberlin that won art prizes. Thank you very much for SCBWI and May Gibbs fellowship!

SCBWI #committee warmly welcomed me #maygibbs #fellow and the presenter. SCBWI は May Gibbs fellow で 発表をする私を温かく迎えてくれました これらが コミッティーのメンバーの方々です ありがとう

😄💖🤗! #publishingindustry #australia #adelaide #southaustralia @childrensliteraturetrust
When SCBWI gave me a bucket of chocolate, I immediately shared it with my next seats. The 2nd lady from the left sculpted the #apple
😎😜😀 私たちの習慣としては プレゼン 発表者にお礼として チョコレート or ワインを 渡すことが多々あります 今回は私に 可愛いバケツに入った #チョコレート が来ました 即座に隣の女の子達に 分けてあげると "いいわよ Sadami, とっておきなさい" って言うんですけど何を言うのよ 分けましょうって私は言いました 左から二人目の かわゆいお姉ちゃんが りんごを彫刻した方で食べちゃいました😀😎 #publishingindustry #adelaide #conference #australia


Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment