Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Friday, January 27, 2023

Australia Day 2023

 #sadamikonchi I greatly appreciated the officer's kindness. He allowed my very quick sketch. Oh, later, my best reward was an honorary NSW police officer badge 😍 After May Gibbs fellowship, I've decided to rejoin group activities. Thank u, Sydney sketch club members welcomed me💖🤓🎉🍾 💕👏 Thank u, everyone! 心から 警察官が親切にも私の大変早い スケッチ を する許可を与えたのを 感謝しています びっくりしたことに なんとこの警察官の方が私に バッジをくださったことです 今年からMay Gibbs fellowship の後私はクラブの活動にも帰っていく 決心がつきました シドニースケッチクラブのみんながよかったねよかったねと言ってくれるのが本当に嬉しかったです💕🤓🎉 みんなありがとう!!




#jetski Its #movement interested me most and vivid colours💖! To capture splashes on paper was a great fun😍 In a few minutes I made this. #watercolour #graphitedrawing
#ジェットスキー は 何と言っても #動き #鮮やかなカラー が 私の目を引きました #水しぶき を紙の上に捉えるのは楽しかったです 本の2 or に3分でこれを書き上げました 





I saw a young man sitting at a main mast! Enjoyed sketching it though, it was a warm day😰 30'c. 若い男の人がマスト のところに座っているのに気が付きました! 子供の頃から 帆船が好きだったので喜んで書いてはいたもののさすがに朝2枚書いてからでした しかも30°の 暑い中 これはラストのひとふんばりでした 
#australiaday2023 #clonialism #aboriginal people #reconciliation #inclusion #history #australia



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment