Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, January 30, 2023

Margaret Hamilton AM, After Party, 3rd Feb, 2023

#sadamikonchi Margaret Hamilton AM, After Party, 3rd Feb, 2023 @ The Carrington Hotel, 2~5pm. The Ballroom, 15-47 Katoomba NSW 2780
A celebration of Margaret's life. Margaret passed away on 24 Nov 2022. She'll be always in my heart. Thank you, Margaret. I'll pass on your #legacy to others : love, hope and dream in society. You've been my wonderful #mentor , the debut #picturebook #launcher and the strong #supporter !! 来たる2月3日に マーガレット ハミルトンの 生涯 を記念したパーティーが催され私は参加します. 去年の 11月24日に 逝去されましたが マーガレットはいつまでも私の心の中にいます あなたが教えてくれたことを他の人に伝えていきたいです それは 愛 と 夢, 希望です マーガレットはいつも素晴らしい指導者 私のデビューした絵本の launcher 個人展覧会を祝福しいつも 応援してくれました 私がこれからも前へ進んでいけるよう頑張ります こんな素晴らしい人と この世でまた出版会で巡り会えて幸せです #cbca #scbwi #australia #sydney #bluemountains #pinerolo #publishingindustry



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment