Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, January 9, 2023

Stormy Sea, Narrabeen

#sadamikonchi #stormy #sea #Narrabeen I've swum a long distance ,eg.1km, even in a tough #weather for rehab day & night. The ocean always kindly holds me like a cradle. Developed the sketch into #a2#Excited ! Great #pleasure ! Sweet #memoir 💖 #嵐 の #海  #ナラビーン です. 私は今まで 長距離水泳 (1km) を 足のリハビリのために たとえ 雨が降ろうが槍がふろうが 夜でも昼でも やってきました. でも海はいつも私を優しくゆりかごのように抱きとめてくれました これは #遠泳 のあと 凍えながら 車の中から 小さなスケッチを したものを スタジオで今年 #A2 に 書きました 胸がドキドキしました 素晴らしい #喜び でしたし 甘い #思い出 になりました. 楽しかったです😘. #slpash #steam #rain #windy #crackedwaves #nature #watercolour #mixedmedia #sydney #australia



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment