Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, January 21, 2023

Greek Vase and Roses : Yuko Online Watercolour

#sadamikonchi #a2 Enjoyed #watercolour #painting #stilllife #greek #vase and #roses in the online workshop. Technically, personally, I've learned a lot about "layering," yet a comeout is still transparent and beautiful in a colour harmony. Thank u, Yuko! とても #ギリシャの壺と #バラ を楽しみました テクニック的にそして私個人では 色の重ね方をたくさん学びました 全体の 結果としてはそれでも 透明感があふれ 美しいカラーハーモニーになるところが私は一番学びました もう一つは私はポイント以外は ぼかしてしまう or 省略をするということに 重点を置きました 自分の技術を惜しみなく私たちに 与え 生徒を可愛がるゆうこ先生に心から感謝しております A2 = 59.4 x 42 cm. #sydney #australia  #nカルオンライン永山裕子壺 





Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment