Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, May 8, 2023

Backlit Subjects Yuko Nagayama Online

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子逆光 #Backlit subjects are our assignments A2. “Young #lady, where are you going to?” is my submitted work. I set up the stage by a #torso #glass #bottle#perfume #bottles and a #knight or a #wine bottle #holder to create a story. Before it, I studied black and white and colour in A4. World leading watercolourist Yuko Nagayama always challenges us, students! Great fun. Learned a lot. So much appreciated her lovely teaching. "お嬢さん どちらへおゆきか?" をタイトルにしました💖. 見る方が様々なお話を作ってくだされば幸いです. 部屋の都合上 逆光のセッティングをするのが大変でした. A4で 白黒, カラーを調べて 納得してから A 2 に 移りました🤓 興味深かったのは 日光が 後ろから入ってきて それが 白い紙に反射して #鎧 の所に "リフレクション" が写っていたので 少しそれを意識して入れました. これは がらくた市の ところで見つけた #ワインホルダー です. 素敵でしょう? ビネガーボトル もそうです. なかなか 私の perfume ボトルよりも セクシーでしょう? こんなのが私のキッチンに 転がっております だから遊びに来た人や 水道 電気の おじちゃんたちが 大笑いします P.S. 今回 実は 私の モデル 鎧さん 金属 錆びついてたの😭 どうやって 錆落とし するのか 調べました🤔 お酢を使って やったことある🙄? 数時間 お酢に 浸しとくと見事に落ちるわ😱😮😊💖!! 🤗 面白いもんね 🤓 こういう時 Googleは便利ね おばあちゃんの知恵袋 だわ😉😎😁👏 #armour #spice #olive #vinegar #kitchen #stage #imagination #watercolour #blackandwhite #study #sydney #australia #nカルオンライン永山裕子逆光 




Share/Bookmark

2 comments:

  1. Sadami this turned out just gorgeous. It looks like you certainly learned a great deal from your class. Hope you have a great day. Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear sweet Debbie, Thank u very much! I'll learn a lot more! Yes, Yuko has been recently included in World Watercolour Masters. You, too, take care. Enjoy your spring! We're freezing these days. Cold slaps us, Sydneysiders. Cheers, ((Hugs)), Sadami

      Delete