Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, May 20, 2023

Landscapes by Granulation Colours

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子分離色 A Japanese #temple & #hydrogeas in #rain Enjoyed a #granulation colour! とても 楽しい 授業でした! 手元に Daniel Smith の Lunar Black があったので それに Schminckeの Alizarin crimson を足して #分離色 としました. #あじさい と #暗い空 だったので #雨 を 連想し 最後に カミソリで雨を入れてみました. 絞ったり,加えたり 水加減をコントロールできたら, 楽しめると 感じます. 💖紙は, ミカドの #a3 #rough です(パルプ?). 昔, 絵本のお師匠さんがプレゼントしてくださいました. 今こそ, 使います😘🤓!! #flowers #architecture #landscape #separatingcolours #watercolour #sydney #australia #pencildrawing



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment