Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, May 20, 2023

The Doyle Art Prize Finalist 2023

#sadamikonchi Honoured!! "Publisher Helen Chamberlin OAM" has got in the "Doyle Art Award Finalists" (Figurative work)!! My first try got in such a prestigious art prize! The exhibition from 15 to 25 June 2023 @ Mudgeeraba Memorial Hall, 62 Railway St Mudgeeraba QLD. Very happy! Surprise! I appreciate mentor Helen's tolerance and support for letting me working on her portraits for ages. Thank you, Helen😍❤️!! #thedoylesaward 私の初トライ が こんなに有名な アートプライズに見事入りました!! とても嬉しい し びっくりしました! オンラインで 学んだテクニックを #人物 に使ってみたのです! 同時に この 何年も 私の #肖像画 に 文句 一つ言わずにやらせてくれているヘレンに心から感謝です. "いいわね. とても印象的. 興味深い作品として 目立つわよ," と Helenいって くれました😍. ありがとうね! #OAM = Order of Australia Medalとは 日本語にすれば #紫綬褒章 #名誉市民 です. 今年, Helenの功績が 認められ 讃えられたのです. スゴイ人を mentor に できて, 幸せです. クイーンズランドに作品を送らなくてはと, 励ましてくれてる 画材屋さんに 行ってきました. 画材屋さんとても 喜んでくださいました. #watercolour #monochrome #blackandwhite #sydney #austrlaia #portraits #figurativeart



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment