Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, October 15, 2023

Breakfast in Bodegon Painting Style

#sadamikonchi Completed work, “ #breakfast”. #nカルオンライン永山裕子ボデゴン #bodegon #spanish #stilllife Composition is parallel. #Subjects : #coffeemaker #bread #grapes dried #mushrooms #vintage #milkpot. Aware of the distance between the subjects. Interested in the metal and particularly, in the milkpot! In all, the work took 3 weeks. The stale bread… how to cook it?!

If anyone is interested in the procedure, come over my instagram. You can enjoy them all.
Procedure 5) Finished! Played with shades and shadows by #colours#realism
#朝食 仕上がりました. コンポジションは平行なサブジェクト:#コーヒーメーカー #パン #ぶどう #干し椎茸 と 古い #ミルクポット です. 体調を崩して2週間 寝込んでいましたが 皆さんに励ましてもらって 作品ができたのは とても嬉しいです. 固くなってしまった この パンは どうしようと思いますが 楽しい 3週間でした. 可愛かったのは 干し椎茸! それぞれ いろんな顔してるので 赤いミルクポット よりも 出過ぎないようにと 私は彼らに でしゃばらないでねと言っておりました. 私のプロセス, テクニック に興味があったら インスタに遊びに来てください. 今回 それぞれの ステージをポストし 解説 しました. 最後に 私は影をつけて カラーで遊びました. 単純な 黒だと面白くも何ともないので 皆さんが見てわかるように フレンチ ウルトラマリン が覗いております. 遊び心はあっていいのですから. P.S. 体調を崩した時に助けてくれた友人がたまたまこの作品を見て, "あれ #朝ご飯 !"と言ったので それがそのまま タイトルになりました. ありがとうね💖 #金属の質感 #自然光 #靜物画 #水彩画



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment