Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, October 1, 2023

Transport Heritage Expo

#sadamikonchi #transportheritageexpo #2023 #vintage #museum #transport #heritage #sydney #australia
シドニーで #文化遺産 になっている #公共交通機関 の #展示会 があります🤓. #セントラル駅 の #コンコース で催されます 駅の表ではかつての 懐かしい バスが走っています. 9月30日から10月2日までの連休にかけて 家族みんなが楽しめるイベントです💖

Children and adults got so excited to see the 
#locomotives @ Central Station. We all love steam engines, choose, coo trains💕😘😆🌸 Great fun. Many people talked to me and took the photos of my watercolour sketch #locomotive3642 ! Staff loved it, too. Thank you very much💖🤓

大人も子供も #蒸気機関車 に わくわくドキドキ! だってみんな 私たち #シュッシュポッポ 好きなんだもん💕😘😆🌸 とても楽しかったです. 大変 たくさんの人が話しかけてきて私のスケッチを 写真に収めていました. Wow! スタッフの方々もそうで とても嬉しかったし ありがとうね💖🤗 P.S. 日本の方にはちょっとピンとこないかもしれませんが 今日から私たちは夏時間になり 1時間 時計を前へ進めます. 私はいつもこれで朝起きてとちって 職場へ行った時や 約束事の時間を間違えて 今日が日曜でよかったといつも思います😂😆 また今日突然 35度まで上がって モロに夏に入りました. だけど明日は24°cまで落ちるんだって. なんて 気温かしら?! #watercolour #sydney #australia


#sadamikonchi Once, those ladies in the uniforms served customers. Tada~~, these ladies encouraged me. I started sketching the steam #engine! かつて 列車で 乗客に サービスをしていた 女性はこのブルーの ユニフォームを着ていたのです. とても気さくな 方たちで 私がスケッチ し始めるのを 応援してくださいました! ありがとうね🤓💖😘 #locomotive #steamlocomotive #transportheritageexpo #2023 #vintage #museum #transport #heritage #sydney #australia 

Central Station, Concourse #セントラル駅 の #コンコース


sadamikonchi Quite interesting to see the inside of a #cab. A crew fed #coals to the #Firefox. A dial storage is just opposite to the Firefox. #Steam engine, itself is simple not like our current mechanics with high technology. But it's simplicity and hand made beauty is lovely😍😘💖
#機関室 の中は なかな 興味深かったです. スタッフが #炉 に #石炭 を くべると ものすごい勢いで #炎 が燃えていて 印象的でした. #蒸気機関 のシステムそのものは単純で 私たちが今日使っているような 近代 ハイテクノロジーを駆使した #機械 に 比べると シンプルです. とても "手作り"の感じがしてそこがまた美しく 私は素敵だと感じました.
#steamlocomotive #transportheritageexpo #2023 #flame #fire #museum #transport #heritage #sydney #australia









Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment