Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, October 21, 2023

Figures in Landscape 1

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子人物と風景 So much enjoyed #figures in #landscapes in #online #watercolour #workshop 🤓 Value and colour are the keys🤗💕 #a3 コントラストと value を 強調しながら 好きにカラーを入れました. 手前の2人と #犬 が 話し込んでいるところを 中心にしました. 私は 風景画が 苦手ですし 嫌いでした😂 でも だから先生のおっしゃること大変 共感します. このコースで 先生の様々なアプローチ とりわけ カラーで自由に遊ぶ その取り込み方 のおかげで 私も風景に 興味を持ち始めたのです. ありがとうございます!! #sydney #australia 



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment