Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, September 27, 2023

Parramatta Salvo Concert

#sadamikonchi Enjoyed the #Salvo #Melbourne and #Sydney Staff #Songsters joint concert. 23.09.2023 | 7- 9 pm. The very short video. https://www.facebook.com/watch/?v=831992471802309
Singers' #faith #love and #dedication touched my #heart. I could not help, but draw them all. Thank u, Salvo!
Parramatta Salvos, 426 Church St, Parramatta NSW 2150 #drawing #blackandwhite
#救世軍 の #メルボルン #シドニー の #ジョイントコンサート を 楽しみました! 彼らの あの #信仰 #熱意 と#愛 は素晴らしいです!! それぞれの 人の #表情 が面白くて 私はそれを書き留めたいと思ったし, この #指揮者 の人の #情熱 と #体の動かし方 がすごかったので これらを私の #スケッチ の中に入れたいと頑張りました😂😍!! それが少しでも伝わったら私は 最高です.😂! #worshipconcert #choir #sydney #australia 
 

Always #instrument #players and #singers#movements fascinate me. The #drummer was an excellent subject! Their #faith #love and #dedication touched our #hearts and sent precious messages. #drawing #blackandwhite
#救世軍 の夜の #コンサート を 楽しみました! いつも #楽器奏者の #動き というものは面白く, とりわけ 私はこの #ドラマー の方が 興味深く 描き取りたくて 待ち構えておりました😉😎! 彼らの #信仰 と #愛 そして そこにかける #情熱 は 私たちの #心 に 届き #尊いメッセージ を伝えていました💖🤓💕🤗.
#worshipconcert #choir #sydney #australia 

#sadamikonchi Each singer's enthusiasm and #movements moved me. I sang and danced together, whilst sketching musicians and singers. Music is fantastic that will overcome anything, a universal language!一人一人の 歌い手さんの 歌への情熱 そしてその動き方はとても 私を感動させました🤓💖 私も一緒に歌ったし ダンスしたんですよ😘🎊💕 だからね みんな見ている人が "あなた一緒に 体動かして ダンスしてるね!"って言われました. 音楽は素晴らしいです. どんな障害も乗り越え て繋がる 世界の共通語です🤗😆🎉🌸!
#faith #love #dedication #hearts #drawing #blackandwhite #choir #salvo #worshipconcert#sydney #australia


#sadamikonchi #fluteplayer Thank you very much for hard work and lovely singing! How lucky we were to share your dedication and love!! Enjoyed the #Salvo #Melbourne and #Sydney Staff #Songsters joint concert. 23.09.2023 | 7- 9 pm. #drawing #blackandwhite #choir #救世軍 の #メルボルン #シドニー の #ジョイントコンサート を 楽しみました! 彼らの あの熱意と愛は素晴らしいです!! こちらのフルート奏者の方はプロの方 (音楽で身を立てるのも難しい😱 絵描きも同じであります!) 私のスケッチを見ながらお互い ご飯食べるってなかなか難しいよねって言いながら笑い合いました😂💖 たちまち 仲良くなって 今度メルボルンに行ったら 遊びに行こうね って言ってます 🤓
#worshipconcert #windinstrument #sydney #australia  


Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment