Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, February 17, 2024

Plants in Glasses, Still Life

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子観葉植物0305 Enjoyed an online workshop of #stilllife #glasses #plants Strong #contrast gives the subject interest and #life. I'll explore watercolour more than ever😍 #limitedpalette #soup #cannedvegetables #sydney #australia

今回, 私は #色 で遊ぶことに決めました. 強い #コントラスト を見せた方が#ガラス の #反射 #光 が引き立つと 感じ そうしました. 省略 も 思い切って 大胆にした方が いいと感じます. 私は マスキングを 使わず #クレヨン か #オイルパステル です #観葉植物 を書くのは 初めてではないかと思います. それくらい私は #静物画 に興味がありませんでした🤣. でもこの講座のおかげで 少しずつ 興味を持ち 楽しむようになりました. ゆうこ先生 スタッフの皆様ありがとうございます. みんな一緒に成長しようね💖! P.S. 台所に駆け込んで自分の好きな #ベジタブル #スープ を 使って 先生と一緒に書いて行きました😜 #a3



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment