Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, February 7, 2024

Publisher Helen Chamberlin Portrait Study

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子単色 Explored colouring techniques. Helen Chamberlin #OAM, my mentor, Australian distinguished #editor & #publisher. Helen has always encouraged / allowed me to work on #portraits as I like for ages. Thank you!! I want to study more about #figures#limitedpalette #complementarycolors #closeup #women #sydney #australia #watercolour #pencildrawing

ブルー と 赤 , オレンジを 使い バックグラウンドは 混ぜたものに 少し茶を入れて グレーにしました. 上に乗せる色の方を ぐっと強くして 前へ出てくるようにと 願いました. 力強い ブラッシュストロークして 筆が遊ぶようにと しました. とても 興味深かったし この書き方は 使うつもりです. Helen は 出版界の重鎮 で 私のお師匠さんです. 少し憂いげな 目が 私にはとても印象的なのと 書きたいと思わせました. ありがたいことに この何年, 文句 1つ言わずに 私の "好きなように 頑張りなさいね"と 書かせて くれます. 一生懸命頑張ります! 🤓



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment