Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, April 13, 2024

April Workshop Smiling Dog

#sadamikonchi We all had a great fun in drawing a smiling #dog 🐕!! The participants well understood my explanation of "how to". The hand-outs helped them well! So, we could enjoy making splashes🤓💖 Thank you for coming. Next month's subject is "gum tree #flowers," #eucalyptus colourful flowers will bloom out in the class. Come over🎉❤️

参加者の 大きな笑顔と #マスターピース をご覧ください! みんな 楽しく 笑ってる #犬 を書きました. 一生懸命 頭をひねって 書き方を プリントアウトしたの と 私 の説明がよく伝わって 問題なく 水しぶきを上げ, #水彩画 を楽しみました. 一生懸命 私も頑張って よかったと心から感じたし みんなも "用意 大変だったでしょう" と言ってくれたのが嬉しかったです!! 来月は #ユーカリの花 を書きます! 乞うご期待. West Ryde Library に集まろう!! #watercolour #workshop #sydney #austrlia 








Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment