Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, June 12, 2024

Birman Cat Workshop @ Ryde Library

#sadamikonchi Thank you for the attendance. The participants enjoyed the #watercolour painting of a #cat !! We had a great fun! The feedback of my workshop was very lovely. “Sadami is a good, funny teacher. Very relaxed, ensuring people don’t criticise or compare their work, particularly to hers.” “Great instruction and plenty of room to experiment.” “Great! Perfect! Well-done!!” “More!” “Fun!” “Enjoyable” “Learnings.” Oh, thank u so much. Simply because YOU, participants have inspired me and led my instructions! Also, so happy to see my dear watercolour artist friend @violetta_kurbanova_artist and her daughter. Oh, daaarling, you've grown up such a lovely young lady = I've got old🤣!! I'm planning "Self-portrait" or figures next month. *The last image was my demo in the class. "Oooohh," "Waahhh" came up in the class. I so much appreciate your "Wow"s!


出席の皆さんが #にゃんこ ちゃん #水彩画 #教室 をとても楽しんでくれました. 盛り上がりましたね. みんなで水しぶきを飛ばし あいました. フィードバック もとてもよく,
"Sadami は とってもいいし, ひょうきんな 先生. リラックスした ムードの中で 決して みんなが 批判したり 自分の作品を 誰かと比べたりなどはしないように とりわけ 彼女自身の作品と比べっこ なんかしないようにと 教えてくれました,"
"素晴らしい指導だったし 実験する 余地が多々あって良かった!"
"ばっちりよ! パーフェクト よ! Sadami, よくやったわ!!" "もっと やってえ," "楽しい!" "本当にみんなで 楽しんだし, いっぱい 学んだ!"
みんなありがとうね, だけどさ それは あなたたち参加者のみんなが 私のインスピレーション となり この指導に導いているんですよ. そして嬉しいことに私の 水彩画家の友達のバイオレッタ が 娘さんと一緒に 参加. かつて ちいちゃな女の子だったのが 今や 素晴らしい素敵な娘さん = ということは 私は年を食っております🤣. *なお 最後の イメージは私のデモです. みんなから "わおー,"という 歓声 が上がり みんなの 声援 に とても 感謝しています. 来月は "自画像" をやろうかなって思ってます.
#watercolour #workshop #animals #pet #sydney #australia



My demo work! 





Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment