Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, September 22, 2024

Colour Study in Landscape

Enjoyed a landscape in an #autumn #light. Colours have popped up so vivid and lovely. I'm learning lots more techniques. Let's explore the world 🤓!
とても興味深い 講座をありがとうございます. たくさん水しぶきをあげて 私にしては珍しく #風景 を #色 で遊びました. #光 の印象が興味深いので これからも 研究します. 安全な旅行なのをお祈り申し上げます. P.S. 蛍光色の水彩絵の具はオーストラリアでは 手に入らない そうです. 先生が示してくれた どちらのメーカーのも ダメでした. それでも なんとか スタッフさんと 私の目から見て 蛍光色だと思う 液体のものを見つけて 今回使っています. 黄色と ピンクに 近い 赤にしました. 色合わせがうまくいったので 嬉しいです. もっと風景画を 楽しんでみたいです #watercolour #sydney #australia #nカルオンライン永山裕子蛍光0930 



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment