Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, September 15, 2024

Watercolours with Sadami - Cut Fruits

#sadamikonchi We so much enjoyed my #watercolour #workshop on #cutfruirs”. Look, each one’s big smile and a fantastic masterpiece! The workshop went very smoothly. “Step by step explanation was good. Especially, it was very helpful, Sadami asked us to draw lines and circles at the beginning like warming up, not directly tackled the subject!” Very happy to know it. Each participant’s drawing speed and individual comprehensive level were different. I always stood with each one's pace and assisted an individual.

Talking of my demo, it came out better than the studio work, I felt! Almost primary three colours are dominantly used. In the class, I really danced or moved a body big to draw / paint and threw paints to paper like a kid’s water play. Splashes went well. I’d say special thanks to the participants! I heartily hope people will discover joy and beauty of watercolour painting in my workshops. See you next month!
#westrydelibrary #stilllife #sydney #australia
私のワークショップ "切った果物" を楽しみました. 見てください みんなの 大きな 笑顔と マスターピース! ワークショップはとてもスムースに運びました. "ステップバイステップ の説明が良かったわ. とりわけ 最初に いきなり 書かずに まっすぐな線をいくつもいくつも 書いたり 円を書いたり 楕円を書いたりする ちょうど ウォーミングアップ みたいな 書くのをやったのは 良かったわーっ"て. あー,それに気づいてくれて私は嬉しかったです. いきなりsubjectsを 書くのは 至難の技ですので 私は最初に肩慣らしが必要だといつも思っているのです! またそれぞれの参加者の書くスピード や理解のレベルは違います. 私はいつも一人一人の レベルに合わせて お手伝いさせていただきました.
自分のデモについては スタジオで作ったのよりもうまくいったので 我ながら笑いました. ほとんど三原色で 賑やかにまとめたのですが, 明るいのっていいねと クスクス笑ってました. 実際クラスの中で私は 紙 の前で 踊ってましたし, 体を大きく動かして 書き 子供の水遊び さながらに 水をバシバシ 飛ばしてました. 水しぶき はうまく飛び散ったしやはりそういう ダイナミックな書き方の方が スタジオで ちまちまと 作ったのよりも良いかもねって 勉強になりました. 参加者の皆さんに 心から 感謝しますし このワークショップで みんなが 水彩画の美しさと 喜びに気づいてくれたら 本望 です また来月会いましょうね!!





Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment