Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, July 11, 2022

Archibald 2022 Most Famous Portrait Prize in Australia

#sadamikonchi Visited #archibald #2022 the most famous portrait prize in Australia! Studied / interpreted Hong Fu's #oil #painting into my #watercolour . Learned lots! I admire his work that reveals a model's inner world.  #アーチボルド は #オーストラリア で最も 有名な また権威のある #肖像画 の #コンペティション です #肖像画家 ならば誰もが夢見る賞なのです. 毎年私はここに行って #スケッチ し #勉強 します. 素晴らしい作品に出会える時の感激は ひとしおです. 今年私の目を引いたのは Hong Fu のPeter Wegerの肖像画です. 私は Hong Fu が ピーターの #内側 #人間の内面 を見事に捉えて絵の中に出しているのにすごく感動しました. 素晴らしい. 技術的面では いかにHong Fu の #油絵 を 私の #水彩画 の中に移せるか #インタープリテーション できるかというのが チャレンジでもあり楽しかったです 私も人の内面をかける #肖像画家 を目指します 
#peterwegner #hongfu #pencildrawing #study #archibald#2022 #portraitThis is Hong Fu's "Peter Wegner"#hongfu #peterwegner #portrait #sydney #australia #prize #art






Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment