Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Saturday, July 2, 2022

Narrabeen Lagoon by 2 Colours Yuko Nagayama Online Course

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子2色 #assignment by only 2 colours. #Narrabeen #lagoon #sunset . Choice #cadmiumscarlet #antwarpblue Studied lots about washes. Learned how to handle amount of water. Deeply appreciate for Yuko Nagayama's generosity in sharing her skills and tips!! 友人から 許可を頂いた 大好きな#ナラビーンの 二つの #湖 の #夕日 の写真から作りました 講評の中で 色 のみならず 先生の 水を操るコツを教えるくださったのを 活かしてみました😃 私は水の量の加減がわからず重ねて行くときに 思うようにならず 😲😨 messed up していました😥😰 が "少しずつ水を減らして色を重ねる" というのを教わったので やってみたところうまく色が出, 乗りました😊😂!! 嬉しくてたまりません😃! これからはもっと #washes を 楽しもうと ワクワクしています!! ゆうこ先生のおかげで #にじみ #ぼかし に開眼しました😍! 色は少ない色でまとめる しかし #混色 による豊かさ というのを 意識しています. 緑が出ないかと思ったのですが うまく出ませんでした😰🤔 もう少し実際の cadmium scarlet は 黄色に近くオレンジに私は思って いました 少ない色で今まで書いてきたので この授業はとても楽しいです これからも みんなと一緒に頑張ります🤓😘💖 ありがとうございます😄 #sydney #australia #watercolour #landscapes 




Share/Bookmark

2 comments:

  1. Replies
    1. Thank u, Mystelios! I'm enjoying colour use and love it. Kind regards, Sadami

      Delete