Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Friday, July 1, 2022

Night Scene by Two Colours Yuko Nagayama Online Course

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子2色 #assignment by only 2 colours. Choice #antwerpblue #arizalincrimson . #Cars on #night #wet #streets . #Lights r always fascinating in #City #雨 に濡れて輝く#夜 の #ストリート . #車 #ライト # ネオン #街の灯り #道 に映る #照り返し はいつも面白いです. 上手く出たかしら? 以前は4色ぐらいで 書いたのですが 今回は 2色 #アントワープブルー と #アリザリンクリムソン で やってみました. 私の発見は 赤の方が この青よりも紙に沈んで リフトアップ した時 残る事でした😲🤓! もう少し2色の宿題を楽しんで見ますね P.S.アントワープブルーは私が生まれて初めて小学生の時に使った水彩の青に近いと思うので この歳までずっと使ってきております( そうなのだからかわいがって来てるの😘💖😆 いや逆だわ😳 青に私が可愛がられてるのかしら😊?!) #夜景 #水彩画 #a4 #watercolour #landscape #sydney #australia



Share/Bookmark

2 comments:

  1. Nice and very atmospheric painting !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u very much, Mystelios! I'll enjoy watercolour more than ever! Kind regards, Sadami

      Delete