Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Sunday, July 9, 2023

Dream Catcher

#nカルオンライン永山裕子壁講評 "夢追い人に捧げます." Dedicated for forever #dreamers. My scale of youngness is having a dream or not. As long as a person pursues a dream, she's forever young! A physical age is inevitable, no need to cry. But dream is crucial! Also, someone told me about a #dream #catcher, when I coincidently had a disability. Hope and dream would lead me to a bright future, I certainly felt. So, I've hung it on the wall and looked it up during a rehab. Never give up, Sadami! Friends, let's pursue dreams and make them come true. #online #workshop #flowers #watercolour #a3


ドリームキャッチャーを 斜め下から 見たものに 決め, あとは自分の心の感じたまま 書きました. 言語学会議の後, 楽しい打ち上げ パーティーをしたおり 社会言語学者の Hanna が 少しため息交じりに "年を取ったもんね" って言います. 私が "Hanna, 私, 若さって 違う 測り方を持ってるのよ." ゴゴリン教授が "Sadami 続けて言ってごらん." "あのね 夢を 持っていてる人は いつまでも若いの. 体の衰えは, さけられないものの #夢 がある限り 人は 若い!🥰"って言うと2人は にっこりしたし ゴゴリン教授が "あなた wise," って. #ドリームキャッチャー の 元は 知りませでしたが 私が ちょうど 足が不自由になった時に誰かが教えてくれました. Sadami, これで 夢を捕まえるのよって. 1つ 中古品店で見つけ, 以来私と一緒に生活しています. 一生懸命 リハビリをしている 時にこれを見ています. 皆さんも いつまでも #夢追人 でいようね! P.S. 賢こかったら, 今頃, 億万長者に なってて, 絵描きなんか してないわい🤣?!? P.P.S. ゴゴリン教授が "きっと ハンブルグへ遊びに来るのよ. 地球の上のどこかで会おうね,"って 私が歩き続けるのを望みながら 叱咤激励しました. 涙が出そうになるぐらい 嬉しかったです. 以来, 毎日 15分 ドイツ語を勉強してます🤣😍🎉 夢を 実現させるわ💯🔥 #nカルオンライン永山裕子壁 #水彩画 #透明水彩 #hangingonwall #pencildrawing #sydney #australia




Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment