Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, July 17, 2023

Musicians

#sadamikonchi So much enjoyed listening to the concert in our local community and sketched a #bassoon #player and others. I heartily admire each musician's passion, love and dedication to music. Btw, my sketch made me friends the orchestra members. Thank you! I'll be your concert big fan!! Well, a price of an instrument is...astronomically expensive. 近所の 可愛い教会 で #コンサート があり 素晴らしい曲目と 優れた #ミュージシャン と出会えて幸せでした. #バスーンの 演奏を興味深く "見", 聞きました! 一人一人のミュージシャンの 情熱 #音楽 への愛情は 尊敬します. このスケッチのおかげで一躍人気者になり, "今度もおいでね," と言われております😍 なお, この #楽器 の 値段は 天文学的数字で 私の 理解を超えるものでした😂🤪🤣... でも ちっちゃい スケールだけど ひょっとしたら私たち 水彩画家の ブラシ , 紙 の出費は そんなもんかしらね 😰😂😱😂?! #sydney #australia #watercolour #charcoal #pencil



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment