Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Wednesday, March 27, 2024

Quick Sketch, the Nurse

#sadamikonchi #nカルオンライン永山裕子クロッキー0331 #croquis The moment when the #nurse was seriously seeking for the right spot to put a #cannula into my fine vine. Often I've had many painful attempts. But the quick #sketch made me happy and forget the pains. An outcome amazed the team & patients and brought laughs, smiles and joy in the treatment room. #hospital As long as drawing is allowed, I'll bear almost anything, I feel❤️. It sublimates unacceptable matters to beauty and positiveness. #sydney #australia

これはまさに #看護師 が 私の 細い #血管 に 何とか cannula を 入れようと 懸命に探している瞬間です. 細いがために私は何度も #痛い経験 をするのですが 絵を描くことがある限り 私は痛みを忘れます. また, この #スケッチ が とても 看護師さんに 似ていたし よく表情を捉えていたので チームと患者さんたちを "わおう" と言わせ, 笑顔と笑いと喜びを #治療室 にもたらしました. 絵を描くことがある限り 私は ほとんど何でも 耐えることができると感じています❤️. 絵が 許容を 超えるものを 美しさと 肯定できるものに 昇華します. #病院 #watercolour #水彩 #水彩画



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment