Interested in purchasing art work? Please leave a comment with your email address. I'll contact you. Illustration work is available at ASA "Style File."

Monday, March 4, 2024

Red Dragonfly & Wild Flowers

#sadamikonchi Set #wildflowers with a #red #dragonfly positioned diagonally #glass #cup. Love such unknown, yet precious and beautiful lives. Emphasised the contrast. Played with colours. P.S. Have hardly come across a red one in #Australia #stilllife #plants #watercolour #limitedpallette #sydney

前回の練習と同じく #色 で遊ぶことに決め 強い #コントラスト を見せ #ガラス の反射光が引き立つようしました. #野草 が大好きで ポケット版の辞典 も持っておりますが 英国版のです. 名もしれない or あんまり 評価を受けないようなのを見るたびに 切なくなるし 応援したくなります. なお こちらで #赤とんぼ を見たことがございません. 友達に聞いてみたら 言われてみるとそうだわ 赤いの見たことないよってこないだ 言ってました. スーパーマーケットの入り口で このとんぼさんは 転がって 息絶えて おりました. かわいそうに ほこりの中で おりましたので そっとお家に持って帰って モデルになってもらい 斜めに入れました. 目ざとい方は ご存じでしょうが 多分 ヤンマの類です. 野草 小さな虫 みんな 尊い 命ですので 愛おしく見ております.



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment